שים לב! סל הקניות שלך עודכן.
אחד או יותר מהמוצרים שהוספת לסל הקניות בעבר, אזל מהמלאי.

שים לב!
אחד הפריטים בהזמנה זו אזל מהמלאי.

תודה שנרשמת לדיוור היומי של וואלה!שופס
כתובת אימייל שגויה
משובים
אופן מילוי המשוב
סגור 
דירוג הגולשים
סגור 
מדוע חשוב להשיב למשוב
סגור 
משלוח משוב

אנו בוואלה! שופס מבקשים את עזרתכם בהדגשת המקומות הטעונים שיפור מבחינתכם - לקוחותינו.
המשוב מהווה כלי תקשורת מקוון, יעיל ומהיר, המאפשר לכם להיענות לבקשתנו ללא טירחה רבה.
הנתונים העולים מן המשובים הנשלחים על ידיכם, מעובדים ומטופלים בהתאם לתמונה אותה הם מציגים.
לדוגמה:  משובים שמדרגים נמוך ו/או מכילים הערות על איכות מוצר או שירות - יכולים להביא להורדת המוצר ו/או הפסקת השירות ממכירתם באתר וכיוצ"ב.

על מנת לשלוח משוב חזרה - נבקשכם לשים לב לפרטים הבאים:
החזרת משוב - אינה זהה לפניה לשירות - כיוון שהמשובים עוברים להליך עיבוד נתונים שלוקח זמן.
היה וברצונכם לשלוח פניה שתטופל בידי שירות הלקוחות באתר, אנא לחצו כאן לדף שירות הלקוחות.
המשוב נשלח אוטומטית לכל לקוח שרוכש באתר בקירוב למועד הספקת המוצר.
המשוב נשלח באמצעות הדוא"ל שציינתם בהזמנתכם.
כדי להשיבו - כל שנדרש הוא ללחוץ על "השב" לדואר האלקטרוני המכיל את המשוב - אשר נשלח אליכם מאת מערכת וואלה! שופס.
הערות ברורות ישרתו במדוייק את המטרה של כולנו להאזין ללקוחות ולשפר את האתר בהתאם.
הערות שימצאו נקודתיות ולא גורפות - יטופלו בהתאם.
במידה ואין בידיכם הערות ספציפיות - ניתן רק לדרג בציון ואין צורך בפרטים.
נבקש להודות לכם מראש על הקדשת זמנכם היקר למילוי המשוב.

סגור 
שאלות נפוצות
למה צריך דרוג גולשים למוצרים?
סגור