אילו מוצרים משתתפים בהתחייבות ?
המוצרים המשתתפים מסומנים בתו בעמוד המכירה.
קנית מוצר באתר ומצאת אותו במחיר נמוך יותר באתר אחר? אין בעיה! כי אם המוצר אכן זהה, אז מגיע לך זיכוי על ההפרש
בין המחיר שמצאת לבין המחיר שבו רכשת בוואלה!שופס.
לא כולל את אתר אילת, חנויות אילת ואתר וואלה פרינט.
אז איך לבדוק אם המוצר אכן זהה?
לרוב, המוצרים שלנו באתר יהיו במחירים הכי נמוכים (אחרת לא היינו נותנים אחריות למחיר),
לכן כדאי לבדוק טוב אם המוצר זהה ע"פ הפרמטרים העיקריים הבאים:
- יבואן זהה עם אותה תקופת אחריות (לדוגמא: יש הבדל גדול במחיר בקניה מיבואן רשמי ליבואן שאינו רשמי)
- המוצר משווק על ידי משווק מורשה מטעם היבואן
- תנאי תשלום זהים
- זמן ושיטת משלוח זהים? (לדוגמא: שמשלוח מהיר עד הבית יקר ממשולח איטי לנקודת איסוף וכו')
- האם הדגם זהה ? (לדוגמא: כורסא מעור יותר יקרה מכורסא מבד, אפילו שהדגם אותו הדגם)
- המוצר מסופק עם אביזרים נלווים זהים (לדוגמא: טלוויזיה עם מתקן תליה או ללא מתקן)
עד מתי מובטח לך המחיר הנמוך ביותר?
המחיר הכי נמוך תקף ל-24 שעות ממועד השלמת ההזמנה שלך.
מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את ההטבה בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתידרש להודיע על כך מראש ובלבד שלא יהיה בכך כדי לפגוע בצרכן שרכש מוצר בטרם הפסקת ההטבה..
כל בקשה תקבל את מלא תשומת הלב ע"י צוות ייעודי שמוכן למשימה עם ארגזים של כסף מזומן :) כדי שנוכל להעמיק בבדיקת כל פנייה,
יש למלא טופס בקשה פשוט של מספר שלבים.
דבר נוסף
המחירים ברשת עשויים להשתנות, ולכן בכדי לטפל בפנייתך עליך לשמור צילומי מסך של המוצר.
במהלך הברור מול נציג השירות אנו נבקש לקבל את צילומי המסך בכדי להוכיח את ההפרש במחיר. צילומי המסך צריכים לכלול את שם היבואן, תקופת האחריות, שם המשווק, תנאי משלוח, מוצרים נלווים, דגם צבע ומחיר.
אין מה לדאוג, כל עוד הפניה שלך תתקבל במסגרת 24 שעות לאתר ביצוע ההזמנה באתר .
לטובת הפעילות יהיה צוות ייעודי שיטפל בפניות ולכן אין צורך לפנות למוקד השירות והמכירות הקבוע של וואלה!שופס.
ללא קשר להתחייבות זו, אפשר לבטל כל עסקה שבוצעה באתר וואלה!שופס תוך 14 יום מהיום שהמוצר התקבל, ואנו לא גובים דמי ביטול...
זה מה שנקרא, לקנות בראש שקט מכל כיוון אפשרי :)