מה לעשות אם קניתי מוצר ואני רוצה להחזיר?
אצלנו בוואלה!שופס עושים קניות ללא ספקות!
אפשר להחזיר או לבטל מוצר עד 14 ימים ללא דמי ביטול כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981
ואנחנו פה בשבילך כדי לעשות את זה בקלות, רק מתקשרים אלינו למספר 6802* ואנחנו מטפלים
המוקד שלנו פתוח בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00


הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים:
מדיניות ביטולים לחברי מועדון שופס!פלוס
- אפשר להחזיר מוצר בתוך 14 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן (הפנייה לחוק)
- אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתם בחוק רשאים לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק
- בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו.
- הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
- במקרה של ביטול עסקה שלא מחמת פגם ו/או אי התאמה, באחריות הלקוח להחזיר את המוצר על חשבונו אל מחסני הספק בהתאם לכתובת שתימסר לו על ידי שירות הלקוחות של החברה.
- לתשומת לבך, עפ"י החוק ניתן לגבות דמי ביטול של עד 5% מעלות המוצר או 100 ש"ח - לפי הנמוך מבין שניהם.
מדיניות ביטולים לחברי מועדון שופס!פלוס
- חברי מועדון שופס!פלוס רשאים להודיע על ביטול עסקה בתוך 30 ימים ממועד קבלת המוצר.
- ביטול העסקה יעשה בהתאם להוראות המפורטות לעיל.
- במקרה של ביטול עסקה שלא מחמת פגם או אי התאמה, חברי המועדון לא יחויבו בדמי ביטול.
זיכוי יינתן לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה עד 14 יום ממועד הבקשה

להחזרת מוצר לחץ כאן >