כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה בוואלה שופס רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. מדיניות הביטולים וההחזרות המתפרסמת בתחתית כל דף באתר, מבוססת על הוראות חוק זה. לקריאת המדיניות במלואה, לחץ/צי כאן. וואלה! שופס מחוייבת לניהול אתר מסחרי מסודר ומניעת אי הבנות באשר לחיובים וזיכויים בכרטיס האשראי שלך. אשר על כן מוצהרת במדיניות הביטולים וההחזרות, הדרישה למשלוח הודעת ביטול בכתב או פנייה טלפונית למוקד שרות הלקוחות. יש לוודא שבהודעת הביטול מצויינים בבירור הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, פרטי הקונה, סיבת הביטול וטלפון או כתובת דוא"ל שלך. בקשת ביטול יש לשלוח אל שירות הלקוחות של וואלה! שופס במערכת ההודעות בכרטיס הלקוח.
בפרטי הזמנותיך באתר, ניתן לצפות בכניסה לכרטיס הלקוח. לכניסה לכרטיס הלקוח לחץ/צי כאן.
לידיעתך - מערכת האתר פועלת לחיוב אוטומטי, על כן, בדפי פירוט האשראי שלכם תמיד יופיע תחילה החיוב, ולאחר ביצוע הזיכוי - יופיע גם הזיכוי במקביל.
|
כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה בדיילי שופס רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. מדיניות הביטולים וההחזרות באתר מבוססת על חוק הגנת הצרכן, לקריאת המדיניות במלואה, לחץ כאן. במידה והנכם מעונינים לבטל את ההזמנה , אנא שילחו אל מוקד שירות הלקוחות בתוך הקישור המתאים לכך במידיניות החזרות וביטולים באתר וציינו את מספר ההזמנה וסיבת הביטול.
|
באתר וואלה! שופס, נהוגה ומפורסמת מדיניות החזרות וביטולים – המחייבת את כל החברות, הספקים, היבואנים והיצרנים המוכרים בוואלה! שופס. מדיניות זו נקבעה ע"י הארגונים הממונים על ההתנהלות הצרכנית בארץ, ועל פי הנחייתם, מפורסמת בכל דף ודף באתר, בתקנון ובמערכת העזרה. מדיניות זו מבוססת על העובדה וההכרה של המחוקק בכך, שטיפול בביטול הזמנה כלשהי, בכל זמן נתון, כרוכה בעלויות ממשיות עבור המוכרים - עליהם יש לתת את הדעת. ובכל זאת וואלה!שופס בחרה לא לגבות דמי הביטול מלקוחותיה. להוציא עסקאות שוברים ב"דיל היומי" ומכירות סמארטפונים ומוצרי סלולר אחרים, עבורם יגבו דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם. לידיעתך - מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר. לקריאת המדיניות במלואה - לחץ/צי כאן.
|
בכל מכירה רשומים ימי ההספקה להספקת המוצרזיכוי הזמנה מתבצע בתוך 14 יום מהגשת הודעת ביטול בכתב ו/או החזרת המוצר - כמפורסם במדיניות ההחזרות והביטולים. לקריאת המדיניות במלואה לחץ/צי כאן.
בהתאם להנחיות חברות האשראי - זיכוי הזמנה יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חוייבה. (כלומר עסקה שחוייבה בתשלומים תזוכה בתשלומים ועסקה שחוייבה בתשלום אחד - תזוכה בתשלום אחד.)
במרבית המקרים, הזיכוי יבוצע במערכת האוטומטית של האתר, זיכוי שמתבטא ומבוצע במהירות יחסית. אולם, קיימים מצבים חריגים בהם לא ניתן יהיה טכנית לבצע את הזיכוי במערכת, ואז ייבוצע הזיכוי באמצעות פקס ידני שישלח אל חברת האשראי. במקרים חריגים אלו כמובן, יחול עיכוב בזיכוי אולם לא יאוחר מאשר 14 יום מהודעת הביטול.
חשוב לציין - כי במקרים בהם ביטול הזמנה מבוצע במקביל להחזרת המוצר לבית העסק, יספרו 14 הימים לזיכוי ההזמנה מרגע החזרת המוצר לבית העסק ובהתאם לאישורו.
|
בהתאם למדיניות ביטולים והחזרות באתר, לא יגבו דמי ביטול מכל לקוח המבטל את הזמנתו .לבירור פרטים נוספים באשר לתנאי ביטול הזמנה - ללא דמי ביטול - לחץ כאן לקריאת מדיניות ביטולים והחזרות המלאה. |