שירות ומכירה 6802*
וואלה! פרינט וואלה! אילת
      לכל התוצאות
      חיפושים אחרונים
      • smart TV SAMSUNG
      • smart TV SAMSUNG
      • smart TV SAMSUNG
      חיפושים מומלצים
      • smart TV SAMSUNG
      • smart TV SAMSUNG
      • smart TV SAMSUNG
      סל קניות(0 פריטים)
      אולטרה V5 דייסון
      149
      + -
      סה"כ לתשלום
      149
      מעבר לקופה

      צור קשר

      שעות הפעילות שלנו 09:00-16:30 בימים א-ה
      כדי שנוכל לטפל בפנייתך, עליך להתחבר להתחברות

      תשובות לשאלות נפוצות

      כיצד קונים באתר?

      כיצד ניתן לפנות לשירות הלקוחות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות כפתור "צור קשר" באתר. שירות הלקוחות שלנו ערוך ומוכן לעזור לכם בכל שאלה או בעיה גם בטלפון. ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות במספר 6802* בימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 16:00

      תוך כמה זמן אקבל את המוצר? לכל מוצר יש זמן אספקה שונה. בכל דף מוצר אפשר לראות את זמני האספקה הרלוונטים עבורו. במידה ואתם לא מוצאים את זמן האספקה או שיש בקשות מיוחדות, אפשר ליצור אתנו קשר במספר 6802* בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 *חשוב לדעת שזמן האספקה אינו כולל שישי, שבת, ערבי חג וחג

      איך אפשר להירשם לאתר? ממש בקלות בוואלה!שופס ההרשמה היא בחינם ואינה מחייבת אותך לדבר. ההרשמה אצלנו ממש פשוטה, לוחצים על "הרשמה" ממלאים את הפרטים ואתם רשומים. מחכים לכם 😊

      איך אפשר להיות בטוחים שבאמת ביצעתי קניה? שאלה מצוינת. כמה דקות לאחר ביצוע העסקה, נשלח לך מייל ובו פרטי הקנייה עם זמני האספקה ופרטי המשלוח אם יש לך חשבון בוואלה! שופס פרטי ההזמנה יופיעו באזור האישי.

      איך אוכל להתעדכן על מבצעים מיוחדים? קללללל נרשמים לרשימת הדיוור שלנו ומקבלים עדכונים על כל המבצעים, ההטבות והדילים החמים, ראשונים לפני כולם!

      כיצד אפשר להסיר את עצמי מרשימת הדיוור? למה? מי שלא נמצא ברשימת תפוצה שלנו לא מקבל את כל העדכונים על המבצעים שלנו, ההטבות והדילים החמים. למעשה אין לנו אפשרות לעדכן אתכם בכל הדברים השווים שיש אצלנו. כמובן שאם אין לך עניין לקבל הודעות על דילים והנחות אפשר ללחוץ על כפתור ההסרה המופיע בתחתית מייל הדיוור שנשלח אלייך או לשלוח מייל המופיע בתחתית מייל הדיוור לכתובת [email protected] אם נחסר לך תמיד אפשר להירשם מחדש.

      שינויים בהזמנות

      מה לעשות אם קניתי מוצר ואני רוצה לבטל/להחזיר? גם זה קורה לפעמים ואנחנו בשבילך גם פה כדי לעשות את זה בקלות. אצלנו בוואלה! שופס עושים קניות ללא ספקות, *אפשר להחזיר או לבטל מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר. ניתן לפנות דרך כפתור "צור קשר" באתר או בטלפון למספר 6802* ימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00

      הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים: אפשר להחזיר מוצר בתוך 14 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק. בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו. הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר. לתשומת ליבך, עפ"י חוק ניתן לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מעלות המוצר או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם.

      ליצירת קשר